هوش مصنوعی معماری را تغییر بسیار زیادی داد

هوش مصنوعی معماری را تغییر بسیار زیادی داد

هوش مصنوعی معماری را تغییر بسیار زیادی داد

5 راه که هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) معماری(Architecture) را تغییر داده است

هوش مصنوعی معماری : هوش مصنوعی از داده ها برای تغییر جهان استفاده می کند. آیا شما فکر کرده اید که چگونه هوش مصنوعی AI معماری را تغییر می دهد؟

MX3D

معماران مطمئن نیستند که چه چیزی در مورد هوش مصنوعی فکر کنند. شما احتمالا خیلی آشنا هستید که چگونه هوش مصنوعی AI صنعت را تغییر خواهد داد. مانند امنیت سایبری، پزشکی و تولید. خوب، چگونه در مورد معماری ؟
مسئله هسته ای این ایده را مطرح می کند. که طراحان جایگزین ربات های فوق العاده هوشمند برای طراحی ساختمان ها، ایجاد هنر یا طراحی وسایل نقلیه می شوند.

هوش مصنوعی معماری را منفجر میکند

با این وجود، حتی زمانی که هوش مصنوعی AI در میان سایر صنایع مرتبط با طراحی تکامل پیدا می کند، هوش مصنوعی AI می تواند اثبات کند که از بدی بهتر است. اما به صورت دنیوی به کار می رود. تا شما بتوانید. روند خلاقیت خود را افزایش دهید.

“کامپیوترها در راه حل خلاقانه خلاق نیستند. این هنوز برای انسانها محفوظ است. اما از طریق اتوماسیون، ما قادر به صرفه جویی در وقت برای انجام وظایف تکراری هستیم. و می توانیم آن زمان را در طراحی دوباره سرمایه گذاری کنیم. ” مربی مایک مندلسون و طراح برنامه در موسسه آموزشی Nvidia می گوید .

اطلاعات بزرگ و طراحی

هوش مصنوعی یک سیستم کامپیوتری است که قادر به انجام وظایفی است. که به طور معمول نیاز به هوش انسانی دارد. مانند درک بصری، تشخیص گفتار، تصمیم گیری و ترجمه بین زبان ها.
هوش مصنوعی AI به این تصمیمات با استفاده از تن داده ها می آید. و این همان جایی است. که هوش مصنوعی AI در معماری می تواند درخشید .

معماران در حال حاضر از ساخت، طراحی و ساخت اطلاعات گذشته برای مقابله با پروژه های جدید استفاده می کنند. اما برای اکثر طراحان و برنامه ریزان صنعت، این روند هنوز در سنین تاریک است.
توانایی استفاده از تن داده های قبلی در یک میلی ثانیه برای افزایش فرایند طراحی معماری می تواند. شگفت انگیز باشد.
در اینجا پنج راه هوش مصنوعی AI معماری را شکل می دهد.

قرار دادن بنیاد

همانطور که در بالا ذکر شد، توانایی هوش مصنوعی AI برای استفاده از داده ها برای تصمیم گیری، و توصیه ها برای فرایند طراحی بسیار مهم است. به خصوص در مرحله اولیه یک پروژه معماری.
برای یک معمار، شروع یک پروژه نیازمند ساعت های بی شماری تحقیق است. هر دو درک هدف طراحی پروژه و پروژه ها در گذشته. این جایی است که هوش مصنوعی AI قدم می زند.
با استفاده از توانایی هوش مصنوعی AI برای جمع آوری داده های بی حد و حصر، یک معمار می تواند به سادگی با تحقیق و آزمایش چندین ایده در یک زمان، به آسانی دست یابد. طراحی مفهومی با کمی و بدون استفاده از قلم و کاغذ.
تصور کنید. که شما باید یک خانه را طراحی کنید. یک وظیفه ای که آسان نیست. نیاز به فکر کردن در مورد نیاز مشتری، انتظارات و زبان طراحی دارید. به ذکر است. که شما باید قوانین را کنترل کنید. که چگونه می توانید خانه را بسازید.

شما درباره خانواده اطلاعاتی دارید که شامل مواردی مانند سن، جنس، اندازه خانواده و غیره است.
با یک سیستم یادگیری تقویتی در هوش مصنوعی AI، یک معمار می تواند. تمام داده های منطقه بندی، کدهای ساختمان و داده های طراحی غیر فعال را بیرون بکشد. و همچنین ایجاد تغییرات طراحی که همچنین یک واژگان طراحی خاص را دنبال می کنند. و گزینه های ارائه می دهند.

معماری پارامتری

معماری پارامتری یک کلمه کلیدی است. که شما احتمالا در آن قرار داده اید. و در عین حال به جهان معماری می روید . این یک سلاح مخفی برای بسیاری از معماران مورد علاقه شما است.
طراحی پارامتریک یک سیستم طراحی است. که به شما امکان می دهد. با پارامترهای خاصی بازی کنید. تا انواع مختلفی از خروجی ها ایجاد کنید. و فرم ها و ساختارهایی را ایجاد کنید. که در غیر این صورت امکان پذیر نبوده است.
این ابزار تقریبا مانند یک زبان برنامه نویسی معمار، معمار را قادر می سازد. که خروجی طراحی خود را انتخاب کند. محدودیت ها را تعیین می کند. داده های پلاگین را ایجاد می کند. و چندین بار تکرار محصول یا ساختمان خود را ایجاد می کند.
معماری پارامتری با استفاده از ابزار CAD مانند Grasshopper محبوبیت برنامه نویسی هندسی را با الگوریتم های پیچیده ای به کار می برد. تا معماران بتوانند ساختمان را بسازند. و آن را تغییر داده و بهینه سازی کنند. تا به نیازهای آنها برسد.
یک ابزار مانند این اجازه می دهد. تا هوش مصنوعی AI کاری بکند. که معمار بتواند. برای ایجاد آن آزاد باشد.

ساخت و ساز و برنامه ریزی در هوش مصنوعی معماری

هنگام ساختن یک ساختمان، شما هرگز نباید خیلی آماده باشید. گاهی اوقات سالها برنامه ریزی مورد نیاز است. تا دیدگاه معماری را برای زندگی به ارمغان بیاورد . این است. که هوش مصنوعی AI می تواند. یک ابزار بسیار قدرتمند باشد.

AI فرایند برنامه ریزی معماران را به طور قابل توجهی ساده تر می کند. به آنها اجازه می دهد به مقدار بی شماری از داده ها، ایجاد مدل ها، تفسیر محیط ساختمان و ایجاد برآورد هزینه ها دست یابند. تمام این اطلاعات را می توان به راحتی به معمار منتقل کرد تا به کاهش طراحی و زمان ساخت کمک کند.
در بخش ساخت و ساز چیزها، هوش مصنوعی AI می تواند در حقیقت ساختن چیزهایی با نیروی کم و بدون نیرو را کمک کند.
حتی در حال حاضر در MIT، محققان هواپیماهای بدون سرنشین هوش مصنوعی AI را ایجاد می کنند .که توانایی برقراری ارتباط با یکدیگر برای ساخت مدل های کوچک را دارند.

شهرهای هوشمند و هوش مصنوعی معماری

این که شهر شما اکنون می تواند.  در سال های آینده بسیار متفاوت باشد، بسیار متفاوت خواهد بود. برنامه ریزی شهری یک کار پیچیده است. که نیاز به سالها برنامه ریزی دقیق دارد.
با این حال، یک وظیفه مهم معمار این است که بدانید. که چگونه یک شهر جریان خواهد یافت. چگونه اکوسیستم همسو می شود. ظهور شهر هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، معماران را مجبور به تجدید مدل های سنتی خود می کند.
شهرهای هوشمند مکان هایی هستند که داده ها و بازخورد های واقعی را هدایت می کنند، ارتباط برقرار کردن با خود را مانند یک موجود زنده. ساختمان ها، تلفن های هوشمند، اتومبیل ها و مکان های عمومی با یکدیگر برای بهبود شرایط زندگی، محدود کردن زباله ها، افزایش ایمنی و محدود کردن ترافیک ارتباط برقرار می کنند.

AI برای مسکن

به غیر از ساخت خانه کامل، معمار اکنون مجبور است. نه تنها از هوش مصنوعی AI برای طراحی خانه استفاده کند، بلکه بالقوه فکر می کند که هوش مصنوعی AI چگونه می تواند تجربه کاربر را افزایش دهد.
درست مانند شهر هوشمند، هوش مصنوعی AI دروازه ها را به خانه های هوشمند باز می کند ؛ فضاهای زندگی که ارگانیسم های داده شده پیچیده زندگی می کنند.
به عنوان یک معمار چالش خواهد بود که چگونه از هوش مصنوعی برای متناسب با زبان طراحی خانه استفاده شود تا بهتر زندگی شهروندان را بهبود بخشد.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.