هوش مصنوعی مشکل جمعیتی را حل خواهد کرد??

هوش مصنوعی مشکل جمعیتی را حل خواهد کرد??

آیا هوش مصنوعی (Artificial Intelligence Or AI)مشکل جمعیتی را حل خواهد کرد ؟

هوش مصنوعی مشکل جمعیتی : موسسه تحقیقات میتسوبیشی ژاپن در آخرین گزارش خود گفت که هوش مصنوعی جایگزین 7.4 میلیون شغل خواهد شد. و تا سال 2030 تنها 5 میلیون شغل ایجاد خواهد شد. همان زمان، با اشاره به گروه مشاوره بوستون و موسسه AliResearch، رسانه های چین گزارش می دهند.

که اقتصاد دیجیتال حدود 415 میلیون شغل تا سال 2035، در حالی که هوش مصنوعی جایگزین یک تعداد نامشخص مشاغل کم مهارت و کارآمد خواهد شد. هر دو ژاپن و چین با چالش های جمعیتی مواجه هستند که منجر به کاهش جمعیت کارگر می شود. و آنها تنها نیستند. بیشتر اقتصادهای پیشرفته در دهه های آتی شاهد کاهش جمعیت هستند. طبق پیش بینی های سازمان ملل، جمعیت اروپا در حال کاهش است. و از حدود 700 میلیون نفر تا امروز بین 557 تا 653 میلیون نفر در سال 2050 خواهد بود.

سازمان ملل همچنین می گوید که بین سال های 2000 تا 2050، جمعیت جهان به میزان 50 درصد رشد خواهد کرد.

بین سال های 1950 و 2000، جمعیت جهان دو برابر شده. از 3 میلیارد به 6 میلیارد نفر رسید. با این حال، رشد جمعیت در کشورهای پیشرفته صنعتی کاهش یافته است. به طور سنتی، کاهش جمعیت به معنای کاهش قدرت است. یکی از مهمترین منابع قدرت برای کشورها اقتصاد آنهاست. جمعیت شناسی بر رشد اقتصادی تأثیر می گذارد.

زیرا آنها به نیروی کار، پس انداز، سرمایه گذاری و هزینه های بخش دولتی پی می برند. همه اینها مربوط به بهره وری اقتصادی است. که به دلیل انباشت سرمایه افزایش می یابد. همراه با تغییرات سازمانی و تکنولوژیکی. به همین دلیل یافتن راه های تکنولوژیکی برای مقابله با کاهش جمعیت، کلید حفظ قدرت سیاسی است. که بر رشد اقتصادی تأکید می شود.

هوش مصنوعی مشکل جمعیتی چگونه حل می کند؟

اما پیشرفت های تکنولوژیکی دولت را کنترل نمی کند. جمعيت های پیرامون ربات ها را ضروری می دانند. در مواجهه با چشم انداز نیروی انقباضی، شرکت ها اتوماسیون را افزایش می دهند. و از ربات ها برای حفظ بهره وری استفاده می کنند. آنها این کار را از طریق نوآوری مداوم انجام می دهند. که به نوبه خود از پیشرفت تکنولوژی حمایت می کند. استفاده از رباتیک برای افزایش بهره وری توسط جدیدترین نوآوری انقلابی تسهیل شده است. میکروچیپ. از دهه 1980، ریزپردازنده و رایانه ها بخش مهمی از تغییر رکود اقتصادی دهه 70 بوده و در مرکز اقتصاد دیجیتال بوده اند.

واقعیت این است که میکروچاپ در ایالات متحده اختراع شده است.

اساس هژمونی فرهنگی و اقتصادی آمریکا است. شرکت های آمریکایی برای اولین بار از اتوماسیون در فرایندهای تولید و توزیع استفاده می کردند. و به افزایش بهره وری کمک می کردند. از زمان بحران مالی 2008، رشد اقتصادی ایالات متحده کاهش یافته است ، و در حالی که اتوماسیون گسترده است. رکود درک شده نشان می دهد که صنعت میکرو تراشه پیر شده است. رباتیک یا کافی نیست یا دیگر افزایش بهره وری را ندارد. چرا که برای ارتقاء بهره وری اقتصادی دوباره نیازمند نوآوری تکنولوژیک است.

رباتیک راه حل کاهش بهره وری و نیروی کار در کشورهای با جمعیت سالم بوده است.

آخرین اطلاعات منتشر شده توسط فدراسیون بین المللی رباتیک نشان می دهد. که فروش جهانی ربات در سال 2015 به میزان 15 درصد افزایش یافته است. بالاترین سطح ثبت شده برای یک سال. پنج بازار عمده در سال 2015 به 75 درصد کل حجم فروش ربات های صنعتی مربوط می شود:

چین، کره جنوبی، ژاپن، آمریکا و آلمان. بازار رباتهای صنعتی در حال رشد است.

و آسیا همچنان به عنوان قویترین بازار خواهد بود. و به دنبال آن اروپا و آمریکای شمالی است. این داده ها تایید می کنند. که اکثر شرکت ها در کشورهای پیشرفته صنعتی با جمعیت های پیرامون مدل های کسب و کار خود را تغییر داده اند. تا دیجیتال سازی را به نفع خود و وابستگی خود به کارگران کاهش دهند. بنابراین، رباتیک پاسخ به شرایط اجتماعی و اقتصادی است.

ربات ها بازار کار را تغییر داده اند که تقاضا برای کارگران ماهر و تحصیل کرده افزایش یافته است.

و تقاضا برای کار دستی کاهش یافته است. نسل اول روباتیک از برنامه های کامپیوتری استفاده می کنند.. که می توانند ادراک محیط اطراف خود را بر اساس دستورالعمل های خاص واکنش نشان دهند. نسل دوم شامل استفاده از برنامه های شبکه عصبی است که بر اساس تجزیه و تحلیل پیچیده تر است. نسل سوم و چهارم رباتیک بر روی برنامه هایی که نمایندگی های جهان و دیگر عوامل را ایجاد می کنند.

شبیه سازی آنچه در روانشناسی به عنوان «نظریه ذهن» نامیده می شود

– درک اینکه موجودات دیگر دارای اندیشه ها و احساساتی هستند. که بر رفتار آنها تاثیر می گذارد. نسل بعدی به دنبال توسعه سیستم های ساخته شده است که می توانند. نمایندگان خود را تشکیل دهند. که در نهایت بدان معنی است. که ماشین ها آگاهی دارند. این برنامه های کاربردی از میکرو تراشه به نوبه خود ماشین آلات به جایگزینی برای نیروی کار است. اما نه به طور کامل ماشین ها باید توسط انسان کنترل شوند.

انسان هوشمند، با استعداد، کلید مدیریت دنیای دیجیتال رباتها است تا این ربات ها به جامعه سود برساند و به این نتیجه می رسیم که جهان در دستان هوش مصنوعی است.

به همین دلیل دانشمندان دائما سعی می کنند. راه هایی را برای بهبود کیفیت زندگی و افزایش امید به زندگی پیدا کنند. بنابراین، توسعه موجودیت های سایبرنتیک (یا کوتاه مدت سایبورگ) برای حل مسئله جمعیت شناختی مهم است. ایمپلنت های شبکه ای و پروتز هایی که جایگزین اجسام مجزا شده اند. یکی از اولین برنامه های سایبورگ هستند. که کیفیت زندگی را بهبود می بخشند.

دیگر برنامه های کاربردی مصنوعی هوش مصنوعی رابط مستقیم کامپیوتر مغز و یا ایمپلنت تقویت حافظه است که ممکن است. بیماران مبتلا به بیماری پارکینسون و آلزایمر را درمان کند و یا کسانی که سکته کرده اند. فن آوری های بازسازی که عملکرد بدن انسان را بازیابی می کنند. بخشی از سیببورگازی است که به طور مستقیم به حل چالش های جمعیت شناخته می شود.

 آیا هوش مصنوعی مشکل جمعیتی را حل میکند؟

بسیاری از پروژه های تحقیقاتی و ابتکاراتی به منظور جلوگیری از سوء استفاده از رباتیک به منظور اطمینان از بازار کار در توسعه اقتصادی درازمدت هدف قرار می گیرند. به این ترتیب، آنها با مشکل جمعیت شناختی مواجه می شوند. در حالی که همه این پروژه ها اساسا بین المللی هستند. با متخصصین کشورهای مختلف که در بحث ها شرکت می کنند. بیشتر در ایالات متحده واقع شده اند.

با شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو همراه باشید

اطلاعات کمی در مورد پیشرفت های این صنعت در ژاپن یا چین وجود دارد. زیرا گزارش های رسانه ها معمولا فقط پیشرفت های اتوماسیون را برجسته می کنند. در طول نمایشگاه های صنعت خاص در آسیا. با این حال، مهم است که چالش های جمعیت شناختی که دهه های آینده را تعریف می کنند. با نوآوری های تکنولوژیکی روبرو هستند. که برنامه های ریزپردازنده را در اتوماسیون پیشرفت می کنند. پیشرفت های پزشکی، علوم طبیعی و مهندسی اطلاعات به احتمال زیاد برای ارائه راه حل ترکیب خواهد شد.

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.