هوش مصنوعی در عکسبرداری پزشکی انقلاب کرد

هوش مصنوعی در عکسبرداری پزشکی انقلاب کرد

چرا اکنون زمان تصویربرداری پزشکی است ؟


هوش مصنوعی و تقویت شدخ باعث پیشرفت آینده تصویربرداری پزشکی می شود. تکتونیکی تنها راه برای توصیف این روند است. و تصویربرداری پزشکی در زمان مناسب در مکان مناسب است. تصویربرداری به لطف هوش مصنوعی شامل یادگیری ماشین ، یادگیری عمیق ، شبکه های عصبی حلقوی و پردازش زبان طبیعی بهتر ، قوی تر ، سریعتر و کارآمدتر خواهد بود.

رادیولوژیست ها توسط AI توانمند تر می شوند ولی جایگزین آنها نمی شود. رادیولوژی به نقل قول مشهور اخیر از Curtis Langlotz ، دکترای تخصصی ، دکترا ، استاد رادیولوژی و انفورماتیک زیست پزشکی و مدیر مرکز هوش مصنوعی در پزشکی و تصویربرداری (مرکز AIMI) در دانشگاه استنفورد : “هوش مصنوعی جایگزین رادیولوژیست ها نمی شود … اما رادیولوژیست هایی که از آن استفاده می کنند ، جایگزین آنهایی می شوند که استفاده نمی کنند”

حال و آینده تصویربرداری پزشکی از دستگاه بعلاوه انسان تشکیل شده است.

رئیس انجمن حرفه ای رادیولوژی رئیس جمهور می گوید: اکنون زمان آن است که سوار این موج شوید و AI را بپذیرند.. رئیس جمهور RSNA ، ویجی رایو ، دکتر ، به افرادی که در شیکاگو برای بزرگترین مرحله این حرفه در نشست سالانه 2018 جمع شده اند ، گفت: “هوش مصنوعی پتانسیل دارد که حرفه ما را ارتقا بخشد و عمل رادیولوژی را در سراسر جهان متحول کند.” “این اجازه می دهد تا رادیولوژیست ها وقت بیشتری را صرف ابتکاراتی کنند که هم از بیماران و هم پزشکان به نفع آنها باشد.”

جای هیچ شکی نیست که هوش مصنوعی در تمامی جنبه های علمی و روزمره زندگی دخیل خواهد شد واثرات خود را به جا خواهد گذاشت. بنابراین افراد و مشاغلی که خود را با این فناوری همگام می کنند در آینده جایگاه خود را حفظ کرده، و با سرعت سرسام آور رشد تکنولوژی هماهنگ خواهند شد

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.