آهنگ هوش مصنوعی نقطه عطف صنعت موسیقی

آهنگ هوش مصنوعی نقطه عطف صنعت موسیقی

آهنگ هوش مصنوعی: آلن تورینگ در سال 1951 دانشمند رایانه ای بریتانیا اولین کسی بود که با استفاده از دستگاهی که تقریباً یک طبقه از آزمایشگاه را پر می کرد ، موسیقی های رایانه ای را ضبط کرد. در سالهای اخیر ، ضبط توسط محققان نیوزلندی 65 سال پس از ایجاد دوباره انجام شد. ساخت آهنگ یا توسط هوش مصنوعی یا با استفاده از هوش مصنوعی امروز نیز ادامه دارد.

آهنگ هوش مصنوعی هنگام ایجاد قطعات موسیقی با تجزیه و تحلیل داده های ساخته های مختلف شروع می شود. از طریق یادگیری تقویتی ، الگوریتم می آموزد چه ویژگی ها و الگوهایی موسیقی لذت بخشی را ایجاد می کند یا ژانر خاصی را تقلید می کند. مدل آهنگ هوش مصنوعی همچنین می تواند اعداد موسیقی ابتکاری را با ترکیب عناصر به روش های منحصر به فرد ، ترکیب کند.

نقش آهنگ هوش مصنوعی در صنعت موسیقی

تجارت با فناوری در حال شکل گیری است و مشاغل صنعت موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. طبق گزارش مک کینزی ، 70 درصد شرکت ها حداقل تا سال 2030 از یک فناوری هوش مصنوعی استفاده خواهند کرد. نوید هوش مصنوعی این است که توانایی های انسانی ما را تکمیل و تقویت می کند. همانطور که به لطف بینش و حمایتی که AI ارائه می دهد ، انتخاب های بهتری انجام می دهیم و کارآمدتر و کارآمدتر می شویم ، می تواند رشد و نوآوری را به همراه داشته باشد. در نتیجه تأثیر آهنگ هوش مصنوعی ، روند خلاقیت احتمالاً دگرگون خواهد شد.

اسکات کوهن یکی از رهبران اندیشه در صنعت موسیقی است که تأثیرات بالقوه فناوری را در آینده صنعت موسیقی می بیند در حالی که دیگران این کار را نمی کنند. افکار او برای یک شرکت پخش در عصر موسیقی دیجیتال در نهایت تبدیل به The Orchard شد ، که در سال 2015 توسط سونی به قیمت 200 میلیون دلار خریداری شد. وی در جریان سخنرانی اصلی خود در کنفرانس Eurosonic Nooderslag گفت: “هر ده سال یکبار صنعت موسیقی چیزی را می کشد. اگر می خواهید بدانید که قاتل بعدی چیست نگاهی به دنیای فناوری بکنید.”

آهنگ های مستقل با هوش مصنوعی ساخته می شوند

شرکت های فناوری در آینده ای سرمایه گذاری می کنند که آهنگ هوش مصنوعی باعث ایجاد یا کمک به موسیقی دانان در خلق موسیقی شود. پروژه Magenta گوگل ، یک پلت فرم منبع باز ، آهنگ هایی را تولید کرد که توسط AI نوشته و اجرا شد و سونی Flow Machines را توسعه داد ، یک سیستم AI که قبلاً “Daddy’s Car” را منتشر کرده است ، آهنگی که توسط AI ساخته شده است.

نوازندگان و متخصصان صنعت موسیقی برای استفاده از قدرت ابزارهای هوش مصنوعی که به آنها کمک می کند کارهای خود را حتی بهتر انجام دهند ، باید مهارت های فنی را کسب کنند تا سایر خدمات هوش مصنوعی مانند Jukedeck و Amper Music به نوازندگان آماتور کمک می کنند تا قطعات موسیقی خود را با کمک AI تولید کنند.

با ویرا سگال کارو همراه باشید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.