کاربرد های متفاوت هوش مصنوعی درثانیه به ثانیه زندگی

کاربرد های متفاوت هوش مصنوعی درثانیه به ثانیه زندگی

کاربرد های متفاوت هوش مصنوعی (Artificial intelligence or AI usage )

کاربرد های متفاوت هوش مصنوعی : ماشین ها هنوز همه گیر نشده اند. با این حال، آنها راه خود را به زندگی ما باز می کنند. که بر زندگی ما، کار و سرگرمی ما تاثیر می گذارد. از دستیارهای شخصی صدا مثل سیری و الکسا. به فن آوری های پایه و اساسی بیشتر مانند الگوریتم های رفتاری، جستجو های پیشنهاد شده. و خودروهای خود راننده مستقل که دارای توانایی های پیش بینی قدرتمند هستند. امروزه از چندین نمونه و کاربرد کارامد در زمینه هوش مصنوعی استفاده می شود.

یک سیستم واقعی مصنوعی هنگامی هوشمند است. که می تواند. به تنهایی یاد بگیرد. ما در مورد شبکه های عصبی از قبیل DeepMind گوگل صحبت می کنیم. که می تواند. ارتباط برقرار کند. و به معنای رسیدن به معنای بدون تکیه بر الگوریتم های رفتاری پیش تعیین شده باشد. هوش مصنوعی A.I. واقعی می تواند با تکرار بهبود یابد. هوشمندانه تر و آگاه تر شود، و این امر اجازه می دهد تا :

توانایی و دانش خود را افزایش دهد.

این نوع از هوش مصنوعی A.I.، نوعی که ما در داستان های فوق العاده ای که در تلویزیون از طریق سری های قدرتمند و حرکتی HBO دیده می شود. مانند Westworld یا Alex Garland، Ex Machina،. ما در مورد آن صحبت نمی کنیم. حداقل الان نه. امروز، ما در مورد pseudo-A.I صحبت می کنیم. فن آوری هایی که بسیاری از ارتباطات صوتی و غیر صوتی ما را با ماشین ها هدایت می کنند. این فاز یادگیری ماشین شزوع عصر دیجیتال است.

در حالی که شرکت هایی مانند اپل، فیس بوک و تسلا به روز رسانی های سرچشمه و تغییرات انقلابی در ارتباط با فناوری های یادگیری ماشین، می پردازند، بسیاری از ما همچنان در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی A.I. امروزه در شرکت های بزرگ و کوچک استفاده می شود بی خبریم. کاربرد های متفاوت هوش مصنوعی چه تأثیری بر زندگی آینده ما خواهد گذاشت. و چه شیوه های دیگری در زندگی روزمره به وجود می آورد؟ هنگامی که هوش مصنوعی A.I. واقعا شکوفا می شود. چه مقدار از بهبود در تکرار فعلی این فناوری به اصطلاح صورت میگیرد؟ با پیشرفت هوش مصنوعی به کجا خواهیم رسید؟

A.I. هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی

حقیقت این است. که آیا واقعا هوش مصنوعی A.I. تنولوژی دوستانه است. یا در واقع تهدیدی برای وجود ما است. هیچوقت تکامل و افزایش آن متوقف نمی شود. انسان ها همیشه خود را در بهبود زندگی در هر طیف قرار داده اند. و استفاده از تکنولوژی تبدیل شده است. به وسیله ای برای انجام این کار. و اگرچه 100 سال گذشته شاهد تحولات تکنولوژیکی ت دراماتيك تر از زندگي انسانها بوده است. اما 100 سال بعد، راهي براي پيشرفت در زمينه چند نسلي است.

این کار هوش مصنوعی خواهد بود. هوش مصنوعی A.I. همچنین به افزایش ناگزیری از محاسبات کوانتومی تبدیل خواهد شد. دقیق تر، سریع تر، روان تر و انسان مانند. رایانه های کوانتومی نه تنها تمام مشکلات و اسرار پیچیده ترین زندگی را در ارتباط با محیط زیست، پیری، بیماری، جنگ، فقر، قحطی، ریشه های جهان و اکتشاف عمیق فضا، حل خواهد کرد. بلکه به عنوان مغز دستگاه های فوق العاده انسان عمل می کنند.

با این حال، رایانه های کوانتومی ریسک ذاتی خود را دارند. چه اتفاقی می افتد پس از اینکه اولین کامپیوتر کوانتومی آنلاین می شود. بقیه محاسبات جهان را منسوخ می کند؟ معماری موجود چگونه از تهدیدی که این رایانه های کوانتومی ایجاد می کند. محافظت می شود؟ با توجه به اینکه جهان هیچ کدام از رمزنگاری مقاومتی کوانتومی (QRC) را ندارد. چگونه یک کشور مانند ایالات متحده یا روسیه از دارایی های خود از کشورهای مهاجم یا هکر که با استفاده از رایانه های کوانتومی برای هک شدن اطلاعات محرمانه و سودآور جهان برخوردار است، محافظت می کند؟

کاربرد های متفاوت هوش مصنوعی عجیب است

در گفتگو با نیگل سمارت، بنیانگذار Dyadic Security و معاون رئیس انجمن بین المللی تحقیقات رمزنگاری، پروفسور رمزنگاری در دانشگاه بریستول و دارنده ERC پیشرفته گرانت، وی گفت که کامپیوتر کوانتومی هنوز حدود 5 سالزمان نیاز دارد. با این حال، هنگامی که اولین کامپیوتر کوانتومی ساخته شود:

“… تمام امنیت دیجیتال در جهان اساسا شکسته شده خواهد شد. اینترنت امن نخواهد بود، همانطور که الگوریتم هایی که توسط رایانه های کوانتومی استفاده می شوند که برای تأمین ارتباطات ما با وب سایت ها، دانلود ایمیل ها و هر چیز دیگری، به آن تکیه می کنیم. و دانلود برنامه ها از فروشگاه های App خراب و غیر قابل اعتماد می شوند. معاملات بانکی از طریق تراشه و PIN نیز می تواند ناامن باشد

واضح است. که هیچ کامپیوتری کوانتومی به رهبری یک حزب مشخص بدون یک QRC جامد وجود ندارد. در حالی که هنوز هم این چیزی است. که به نظر بسیار دور از دسترس است. آینده این فن آوری Catch-22 را ارائه می دهد که قادر به حل مشکلات جهان است. و احتمالا هوش مصنوعی AI قدرت همه سیستم های روی زمین می شود. اما همچنین به طور باورنکردنی در دست افراد اشتباه خطرناک است.

برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در حال استفاده

A.I هوش مصنوعی به اصطلاح سیستم ها صرفا پیشرفته نرم افزار یادگیری ماشین با الگوریتم های رفتاری گسترده ای هستند. که خود را با خواسته ها و ناسازگاری های ما سازگار می کنند. در حالی که بسیار مفید است. این ماشین ها به معنای وجودی دقیق تری نمی رسند. اما آنها مهارت و سودمندی خود را بر اساس مجموعه داده های بزرگ ارتقا می دهند. این ها برخی از محبوب ترین نمونه های هوش مصنوعی هستند که امروزه استفاده می شوند.

1 – سیری

هر کس با دستیار شخصی اپل، سیری آشنا است. او رایانه فعال صوتی دوستانه است که ما هر روز با آن ارتباط برقرار می کنیم. او به ما در پیدا کردن اطلاعات کمک می کند، جهت ما را می دهد، رویدادها را به تقویم های ما اضافه می کند، به ما در پیام های ارسالی و غیره کمک می کند. سیری یک دستیار دیجیتال شخصی شبه هوشمند است. او از تکنولوژی یادگیری ماشین استفاده می کند. تا هوشمندانه تر و بهتر بتواند سوالات و درخواست های طبیعی خود را پیش بینی و درک کند.

2 – الکسا

ظهور الکسا برای تبدیل شدن به توزیع هوشمندانه خانه، تا حدودی مشهود است. زمانی که آمازون اولین الکسا را ​​معرفی کرد. بسیاری در جهان را با طوفان مقایسه کردند. با این حال، این مفید بودن و توانایی نادرست آن برای تفسیر دستورات صدایی از هر نقطه از اتاق آن را به یک محصول انقلابی تبدیل کرده است. که می تواند. به ما کمک کند. وب را برای اطلاعات، فروشگاه، برنامه ریزی قرار ملاقات، تنظیم آلارم و یک میلیون چیز دیگرجستجو کند،

3 – تسلا

اگر شما یک تسلا ندارید. شما هیچ ایده ای ندارید. که چه چیزی را از دست داده اید. این احتمالا یکی از بهترین اتومبیل هایی است که تاکنون ساخته شده است. به دلیل قابلیت های پیش بینی خود، ویژگی های خود رانندگی و فن آوری جالب خود. هر کسی که به تکنولوژی و اتومبیل نیاز دارد باید یک تسلا داشته باشد. و این وسایل نقلیه دقیق و هوشمندانه تر از بسیاری از وسایل دیگراست. در واقع اتومبیل های خود ران تیغ دو لبه است برای بشریت.

4 – Cogito

Cogito در اصل توسط مدیرعامل، جاشوا فستر و دکتر سندی پنتلند اختراع شد. و احتمالا یکی از قوی ترین نمونه های سازگاری رفتاری برای بهبود هوش احساسی پشتیبانی مشتری است. که امروز در بازار وجود دارد. این شرکت تلفیقی از یادگیری ماشین و علوم رفتاری برای بهبود تعامل مشتریان با متخصصان تلفن استفاده کرده است. این به میلیون ها میلیون از تماس های صوتی که روزانه رخ می دهد اعمال می شود.

5- Boxever

Boxever، اختراع شده توسظ مدیر عامل شرکت Dave O’Flanagan، شرکتی است. که به شدت به یادگیری ماشین کمک می کند. تا تجربه مشتری در صنعت گردشگری را بهبود بخشد. و حتی کوچکترین لحظات را تجربه کند. از طریق یادگیری ماشین و استفاده از A.I. این شرکت در حوزه بازی غالب شده است. و به مشتریان خود کمک می کند تا راه های جدیدی را برای جذب مشتریان خود در سفرهای خود پیدا کنند.

6 – جان پل

جان پل، یک شرکت محصول لوکس مسافرتی بسیار محترم که بوسیله بنیانگذار پایدارش، David Amsellem، یکی دیگر از نمونه های قدرتمند از A.I. در الگوریتم های پیش بینی برای تعامل های موجود با مشتری است. که قادر به درک و شناخت خواسته ها و نیازهای در سطح بالا است. این شرکت از طریق بزرگترین شرکت های جهان مانند VISA، Orange و Air France خدمات را برای میلیون ها مشتری به ارمغان می آورد. و اخیرا توسط Accor Hotels به مورد استفاده قرار گرفته است.

7 – Amazon.com

تجارت Amazon’s A.I. چیزی است. که برای مدت زمان طولانی وجود داشته است. به این ترتیب می توان. آن را به مقدار نجومی پول آنلاین تبدیل کرد. با الگوریتم های خود را با هر یک سال گذشت بیشتر و بیشتر فیلتر می کند . این شرکت به شدت هوشمند در پیش بینی آنچه که ما علاقه مند به خرید هستیم. بر اساس رفتار آنلاین ما در وب سایت خود تمرکز دارد در حالی که آمازون قصد دارد. محصولات را به ما منتقل کند. که ما حتی نمی دانیم که ما به آنها نیاز داریم. وهنوز به آن ها دست نزده ایم. به یقین آمازون وارد صنعت هوش مصنوعی شده است .

8 – Netflix

Netflix تکنولوژی پیش بینی بسیار دقیق را بر اساس واکنش مشتری به فیلم ارائه می دهد. این بیلیون ها رکورد را تجزیه و تحلیل می کند تا فیلم هایی را که ممکن است. بر اساس انتخاب های قبلی و انتخاب فیلم های شما نشان دهد. این فناوری در سال جاری به عنوان مجموعه داده رشد می کند. و دقیق تر و دقیق تر می شود

9 – پاندورا

A.I. پاندورا قطعا یکی از تکنولوژی های انقلابی است. که امروز وجود دارد. که آن را موسیقی DNA خود می نامند. بر اساس 400 مشخصات موسیقایی، هر آهنگ به صورت دستی توسط یک گروه از موسیقیدانان حرفه ای بر اساس این معیارها تجزیه و تحلیل می شود. و سیستم دارای پیشینه ای باور نکردنی برای توصیه های ترانه ای است. که نشنیده اید اما ذاتا دوست دارید.

10 – لانه

اکثر همه با Nest آشنا هستند، ترموستات یادگیری که در ژانویه 2014 برای 3.2 میلیارد دلار توسط گوگل به دست آمد. ترموستات یادگیری Nest، که، به هر حال، اکنون می تواند توسط الکسا کنترل صدا بشود از الگوریتم های رفتاری برای پیش بینی از نیازهای گرمایش و خنک کردن خود استفاده می کند، بنابراین پیش بینی و تنظیم دما در خانه یا دفتر خود بر اساس نیازهای شخصی فرد است. و همچنین در حال حاضر شامل مجموعه ای از محصولات دیگر مانند دوربین های Nest است.

25 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.