هوش مصنوعی تغییر صنعت آموزش و پرورش را به وجود آورد

هوش مصنوعی تغییر صنعت آموزش و پرورش را به وجود آورد

هوش مصنوعی تغییر صنعت آموزش و پرورش را به وجود آورد

هوش مصنوعی باعث تغییر صنعت آموزش و پرورش (Artificial Intelligrnce or AI (Education Industry  می شود.

هوش مصنوعی تغییر صنعت آموزش و پرورش در حال حاضر بخشی از زندگی عادی ما است. ما از این تکنولوژی از سیستم های پارکینگ اتوماتیک، سنسورهای هوشمند برای گرفتن. عکس های دیدنی و کمک های شخصی استفاده می کنیم. به طور مشابه، هوش مصنوعی در آموزش و پرورش احساس می شود. و روش های سنتی به طور قابل توجهی تغییر می کنند.

با توجه به کاربرد فراوان هوش مصنوعی AI برای آموزش، دنیای آکادمیک به راحتی و شخصی تر می شود. این تغییر نحوه یادگیری را تغییر داده است. زیرا مواد آموزشی برای همه از طریق دستگاه های هوشمند و رایانه ها قابل دسترس می باشند. امروزه دانش آموزان نیازی به حضور در کلاس های فیزیکی برای تحصیل ندارند.

تا زمانی که کامپیوتر و اتصال به اینترنت داشته باشند. هوش مصنوعی نیز اجازه می دهد تا خودکار سازی وظایف اداری، اجازه دادن به موسسات برای به حداقل رساندن زمان لازم برای انجام وظایف دشوار به طوری که مربیان می توانند. زمان بیشتری را با دانش آموزان صرف. اکنون زمان برای بحث در مورد تحولات ارائه شده توسط هوش مصنوعی AI در آموزش و پرورش یا هوش مصنوعی در مدارس است.

1. ساده سازی وظایف اداری

AIهوش مصنوعی   می تواند به طور خودکار اعمال وظایف اداری برای معلمان و موسسات دانشگاهی را خودکار کند. مدرسان زمان زیادی را صرف کلاس های امتحان، ارزیابی تکالیف و ارائه پاسخ های ارزشمند به دانش آموزان خود می کنند. اما تکنولوژی را می توان برای خودکار سازی وظایف درجه بندی که در آن چندین آزمون وجود دارد مورد استفاده قرار گیرد. این به این معنی است که اساتید وقت بیشتری برای دانش آموزان خود دارند.

نه صرف ساعت های طولانی که آنها را مرتب می کنند. ما بیشتر از این از هوش مصنوعی AI انتظار داریم. در واقع، ارائه دهندگان نرم افزار با روش های بهتر طبقه بندي پاسخ های کتبی و مقالات نرم افزاری روبرو هستند. اداره دیگری که از هوش مصنوعی AI به میزان زیادی به دست آورده. هیئت مدیره پذیرش مدرسه است. هوش مصنوعی اجازه می دهد. تا به طور خودکار طبقه بندی و پردازش کارهای کاغذی.

2. محتوای هوشمند

هوش مصنوعی و آموزش و پرورش دست در دست و با تکنیک های جدید می تواند همه چیز است که لازم است برای اطمینان از اینکه تمام دانش آموزان موفق به موفقیت علمی خود رادر طراحی سایت فروشگاهی جدید خود فراهم کند. محتوای هوشمند موضوع بسیار داغ امروز است. روباتها می توانند محتوای دیجیتال با کیفیت مشابهی را تولید کنند، همانطور که خدمات نوشتن مقالات هوش مصنوعی AI مختلف می تواند ایجاد کند. این تکنولوژی در حال حاضر به یک محیط کلاس درس رسیده است. محتوای هوشمند همچنین شامل محتوای مجازی مانند ویدئو کنفرانس، سخنرانی های ویدئویی است. همانطور که می توانید. تصور کنید، کتاب های درسی حالت جدیدی را می گیرند.

سیستم های AI از برنامه های سنتی برای ایجاد کتاب های درسی خاص برای موضوعات خاص استفاده می کنند.

در نتیجه، کتاب های درسی دیجیتالی می شوند. و برای یادگیری دانش آموزان از تمام نمرات و سنین تحصیلی ایجاد می شوند. یک نمونه از این مکانیزم ها Cram101 است. که از هوش مصنوعی AI استفاده می کند. تا محتویات کتاب را بیشتر قابل فهم کند. و با خلاصه فصل ها، مرتبا و آزمون های عملی حرکت می کند. رابط کاربری مفید دیگر AI Netex Learning است. که اساتید را قادر می سازد. تا برنامه های آموزشی الکترونیک و اطلاعات آموزشی را در سراسر مجموعه ای از دستگاه ها ایجاد کنند. Netex شامل برنامه های کمک آنلاین، طنز و فیلم های تصویری است.

3. یادگیری شخصی

آیا شما نوع توصیه های شخصی در Netflix را بررسی کرده اید؟ همان تکنولوژی در نحوه استفاده از دانش آموزان در مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم های سنتی باید به وسط خدمت کنند. اما به اندازه کافی برای دانش آموزان خدمت نمی کنند. برنامه درسی طراحی شده است. که با توجه به تعداد دانش آموزان که ممکن است. با هدف 80٪ طراحی شده است. با این حال، دانش آموزان در تلاش برای دستیابی به پتانسیل کامل خود در 10٪ بالا است.  هنگامی که آنها در پایین 10٪ هستند، آ با مشکلاتی همراه هستند. اما وقتی هوش مصنوعی AI معرفی می شود، معلمان لزوما جایگزین نمی شوند. اما آنها می توانند با ارائه توصیه های شخصی به هر دانش آموز، بسیار بهتر عمل کنند. هوش مصنوعی AI سفارشی تکالیف در کلاس و همچنین امتحانات نهایی، اطمینان حاصل می کند. که دانش آموزان بهترین کمک ممکن را دریافت می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که بازخورد فوری یکی از کلید های آموزش موفق است.

از طریق برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی AI، دانش آموزان پاسخ های هدفمند و سفارشی از معلمان خود را دریافت می کنند. معلمان می توانند. درس را به راهنمایی های مطالعه هوشمند هماهنگ کنند. آنها همچنین می توانند. با توجه به چالش هایی که در هنگام مطالعه مواد طبقاتی با آنها روبرو هستند. به دانش آموزان آموزش دهند.

بر خلاف گذشته، دانش آموزان کالج می توانند. به یک پنجره بزرگتر برای ارتباط با استادان دسترسی پیدا کنند. با تشکر از هوش مصنوعی AI، سیستم های آموزشی هوشمند، مانند Carnegie Learning، می توانند بازخورد سریع و کار مستقیم با دانش آموزان ارائه دهند. حتی اگر این روش ها هنوز در مراحل ابتدایی خود باشند. به زودی معلمان دیجیتال کامل خواهند شد. تا دانش آموزان را به نیازهای آموزشی ترغیب نمایند.

4. یادگیری جهانی

آموزش و پرورش هیچ محدودیتی ندارد. و هوش مصنوعی AI می تواند. به از بین بردن مرزها کمک کند. فناوری، با تسهیل یادگیری هر درس از هر نقطه در سراسر جهان و در هر زمان، تغییرات شدیدی را به ارمغان می آورد. آموزش هوش مصنوعی AI آموزش دانشجویان را با مهارت های IT بنیادی متصل می کند. با اختراعات بیشتر، دوره های گسترده ای از دوره های آنلاین در دسترس خواهد بود. و با کمک هوش مصنوعی AI، دانش آموزان از هر کجا که باشند، یاد می گیرند.

5. اثربخشی جدید

AI هوش مصنوعی بهبود می یابد
فناوری اطلاعات فرآیندهای کسب و کار جدید را کمک می کند. به عنوان مثال، برنامه ریزان شهر می توانند از آن برای کاهش ترافیک و بهبود ایمنی عابران پیاده استفاده کنند.

به طور مشابه، مدارس می توانند. روش های مناسب برای جلوگیری از از دست رفتن دانش آموزان در جمعیت در راهرو ها را تعیین کنند. هوش مصنوعی AI همچنین می تواند. در مدل سازی داده های پیچیده مورد استفاده قرار گیرد. تا بخش عملیات را قادر سازد. پیش بینی های مبتنی بر داده ها را ایجاد کند. این، به نوبه خود، اجازه می دهد.

برنامه ریزی مناسب برای آینده، به عنوان مثال تعیین صندلی در عملکرد مدرسه و یا سفارش غذا از کافه تریا های محلی. صحبت از آن، مدارس می توانند. از بسیاری از مشکلات ناشی از بی نظمی بیش از حد اجتناب کنند. و هزینه های صرفه جویی و ذخیره کنند.

از طریق کارآیی های جدید، هوش مصنوعی در آموزش و پرورش برای خود هزینه می کند.

حقیقت این است. که فناوری های نوین با هزینه های پیشین برای نصب و آموزش همراه می شوند.

اما در نهایت، این هزینه ها ناچیز است. فناوری در طول زمان ارزان تر می شود. و سخت افزار و نرم افزار نیز انجام می شود.

بدون شک هوش مصنوعی تغییر صنعت آموزش و پرورش را به وجود می آورد

یک مطالعه منتشر شده توسط eSchool News نشان می دهد که تا سال 2021، میزان استفاده از هوش مصنوعی AI در آموزش و یادگیری با 47.5 درصد افزایش می یابد. تاثیر این تکنولوژی از پایین ترین سطح تحصیلات توسط موسسات آموزش عالی احساس خواهد شد. این تکنیکهای یادگیری سازگار را با ابزارهای سفارشی برای بهبود تجربیات یادگیری ایجاد خواهد کرد. هوش مصنوعی ممکن است. دانش آموزان را به نحوی که چگونه مسیرهای شغلی خود را بسته به اهدافشان در نظر می گیرند. و به آنها کمک می کند تا آنها را فراتر از دانشگاه ها ببیند در واقع مغز های جوان و هوش مصنوعی ارتباط برقرار میکنند. فقط زمان می تواند. تاثیر نهایی هوش مصنوعی AI را در صنعت آموزش و پرورش به اثبات برساند.هوش مصنوعی تغییر صنعت آموزش و پرورش را ایجاد خواهد کرد.

3 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.