هوش مصنوعی در خدمت معلولین

هوش مصنوعی در خدمت معلولین

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence or AI)برای دسترسی افراد معلول کمک می کند.


هوش مصنوعی در خدمت معلولین : فن آوری ها به حل مسائل عمومی دسترسی، حمل و نقل و ارتباطات کمک می کنند. و افراد بیشتری را قادر می سازد تا مستقل زندگی کنند.

به ویژه، AI (هوش مصنوعی) توانایی خود را برای بهبود زندگی و رفاه مردم با کاهش یا برداشتن موانع فناوری که افراد با معلولیت دارند. نشان می دهد.

همانطور که فن آوری های AI (هوش مصنوعی) همچنان در پیشنهادات محصول تزریق می شوند. شرکت ها درک نیاز به فعال کردن تعداد بیشتری از افراد با توانایی های مختلف برای ارتباط با این فن آوری ها و دستگاه ها را درک می کنند.

برای این منظور، مایکروسافت اخیرا 25 میلیون دلار به پروژه هوش مصنوعی خود برای دسترسی به کمک برای کمک به افراد معلول با کار، زندگی روزانه و ارتباطات اختصاص داده است.

کمک به مردم برای برقراری ارتباط

بسیاری از افراد سالم به این واقعیت می اندیشند که می توانند به راحتی جهان را در اطراف خود درک کنند. و به صورت آزادانه حرکت و ارتباط برقرار کنند. (هوش مصنوعی) AI برای دسترسی، افراد با اختلالات بینایی را قادر می سازد.

به راحتی وب سایت های حاوی تصاویر را جستجو کنند. متن خوانده شده را بخوانند. یا صحنه ها و تصاویر را در یک صفحه توصیف کنند. (هوش مصنوعی) AI همچنین به جهان روایت می کند. و به آنها کمک می کند. تا “مردم”، اشیاء و مناظر را “دیدن” کنند.

متن پیش بینی شده. افراد را قادر می سازد. که تحرک محدودی داشته باشند. تا کلمات سریعتر و راحت تر از قبل نوشته شوند. خدمات گفتار به متن به افراد مبتلا به اختلالات شنوا کمک می کند.

با تولید زیرنویس های بسته، آنها را قادر می سازد. تا راحت تر ارتباط برقرار کنند. سرفصل های تحت عنوان (هوش مصنوعی) AI تولید شده. برای نمایش های تلویزیونی، فیلم ها و فیلم ها نیز استفاده می شود.

دستیارهای مجازی، مانند آمازون الکسا، مایکروسافت کورتانا، گوگل دستیار، و سیری اپل، ثابت کرده اند.

که برای کسانی که دارای ناتوانی هستند. زندگی را افزایش می دهند.

رابط کاربری ساده و رابطهای مکالمه مردم را قادر می سازد. تا با طیف وسیعی از قابلیت ها ارتباط برقرار کنند. افراد مبتلا به اختلالات بینایی می توانند.

به جای نوع استفاده از تعامل صدا استفاده کنند. و در حال حاضر نیاز به صرف زمان کمتری برای جستجو در اینترنت دارند.

با یک فرمان صوتی ساده، آنها می توانند. یک پیتزا را سفارش دهند. گل ها را به یک دوست ارسال کنند. یا سهم سواری را تحریک کنند.

از آنجایی که فناوری فعال صدا معمولا یادگیری ساده است. کاربران از تمام سنین، اعم از کودکان به پدربزرگ و مادربزرگها، دستیار مجازی را پذیرفته اند.

کمک به مردم که به طور مستقل زندگی کنند.

دستگاه های هوشمند خانه به افراد با معلولیت کمک می کنند. تا راحت تر کارهای خانه را انجام دهند.

و به طور مستقل زندگی کنند. چیزهایی مانند روشن کردن. و خاموش کردن چراغ ها، تنظیم یک ترموستات، باز کردن و بستن درب ها یا روشن کردن. لوازم خانگی می تواند.

برای برخی افراد مبارزات روزانه باشد. از طریق فناوری های هوشمند با تکنولوژی (هوش مصنوعی) AI همراه با دستگاه های IoT، مردم بیشتر از همیشه می توانند.

به طور مستقل بدون عزیزان، دوستان و مراقبان که به طور مداوم نگران هستند. زندگی کنند. (هوش مصنوعی) AI برای فناوری های دسترسی نیز قادر به یادگیری فعالیت های عادی مردم است.

شناختن سقوط یا پیشگیری از آزار و اذیت خانواده یا مراقبان قبل از اینکه شرایط اضطراری شود.

این مزایای زیادی برای افراد سالخورده یا افرادی که دارای محدودیت های فیزیکی هستند، دارد.

وسایل نقلیه خود رانندگی هنوز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرند.

اما وعده داده می شود که افراد دارای معلولیت بیشتر از همیشه در اختیار داشته باشند. کسانی که بعدها خانه هایشان را در اختیار داشتند.

قادر به رانندگی یا تکیه بر دیگران نبودند تا بتوانند. آنها را تقریبا در هر کجا حمل کنند. کمتر به دوستان و خانواده وابسته بودند.

اگر ماشین های خود رانندگی به طور گسترده ای در دسترس قرار گیرند، می توانند.

افراد دارای معلولیت را قادر به انتقال خود به دیدار دوستان، قرار ملاقات دکتر، کار و عملا در هر کجا که می خواهند بروند.

در واقع (هوش مصنوعی) در خدمت معلولین خواهد بود.

فناوری ارزان و پیشرفت در (هوش مصنوعی) AI
هوش مصنوعی در خدمت معلولین
بعضی از معلولیتها مانند سلامت روانی یا ناتوانی یادگیری از نظر بیرونی آشکار نیستند.

AI جدید برای فن آوری های دسترسی کمک به معلمان و مربیان بهتر تست و شناسایی معلولیت های یادگیری، مانند نارساخوانی.

با یادگیری ماشین، برنامه های آموزشی و برنامه های سفارشی قادر به کمک به دانشجویان در تلاش با مفاهیم اساسی هستند.

و یا نیاز به رویکرد متفاوت و یا شخصی تر برای یادگیری را برای کمک به آنها لازم است تا اطمینان حاصل کنید که آنها در کلاس درس نمی گیرند.

افراد دارای شرایط روحی در حال حاضر به ابزارهای جدید، حمایت و درمان، مانند یک پرستار دستیار مجازی دسترسی دارند. این دستیارهای مجازی 24 ساعته پشتیبانی می کنند.

و قادر به درمان بیماران می باشند که می خواهند مراقبت کنند. اما ممکن است بیش از حد خجالت زده و یا خجالتی باشند. تا با یک فرد زنده درباره نگرانی های خود صحبت کنند.

طراحی فن آوری های فراگیر در(هوش مصنوعی) معلولین بسیاری از فناوری هایی که برای افراد معلول طراحی شده اند.

توانایی استفاده از آن را دارند. تشخیص تصویر، گفتار به متن و متن به گفتار، chatbots AI یا وسایل نقلیه خود رانندگی فناوری هایی هستند.

که همه ما از آن بهره مند می شوند. برای در دسترس بودن.  طراحان باید طیف گسترده ای از عوامل را برای توسعه فن آوری ها یا محصولات فراگیر مورد توجه قرار دهند از طراحی سایت فروشگاهی تا هوش مصنوعی در کنترل کووید-19

شرکت ها و سازمان ها می دانند که  و هوش مصنوعی در خدمت معلولین (هوش مصنوعی) AI نه تنها در مورد ROI بلکه در مورد کمک به مردم و کمک به تبدیل و بهبود جامعه به طور کلی است.

3 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.