هوش مصنوعی IBM

هوش مصنوعی IBM

هوش مصنوعی IBM: در طی اجلاس هوش مصنوعی IBM مجازی این هفته ، این شرکت به روزرسانی خود را در مورد محصولات خانواده واتسون خود را در زمینه های زبان ، توضیح و اتوماسیون محل کار اعلام کرد. ویژگی جدیدی به نام درک مطلب خوانایی از پایگاه داده اسناد سازمانی در پاسخ به سوالات زبان طبیعی کتر می کند  و به هر پاسخ نمره اطمینان می دهد.

یک ماژول جدید در دستیار واتسون به نام استخراج پرسش و پاسخ به طور خودکار اسناد پرسش و پاسخ ایجاد می کند. و اطلاعات علمی AI به طور خودکار واقعیت های اصلی در مورد عملکرد مدل یادگیری ماشین را ضبط می کند و گزارش هایی را برای “تقویت شفافیت و اطمینان از انطباق” تولید می کند.

این هوش مصنوعی IBM برای چه طراحی شده؟

بنا به گفته خود شرکت هوش مصنوعی IBM این درک مطلب خوانایی به عنوان یکی از برترین سیستم های پرسش و پاسخی ساخته شده است تا به شناسایی پاسخهای دقیق تر به سوالات ارجاع شده به اسناد تجاری کمک کند. در مورد استخراج پرسش و پاسخ ، که در مهارت جستجوی دستیار واتسون در مرحله بتا است ، IBM می گوید که از یک روش جدید پردازش زبان طبیعی برای استخراج جفت های پرسش و پاسخ از اسناد FAQ استفاده می کند. IBM می گوید ، ایده این است که به مشاغل کمک کند دستیاران مجازی را با آخرین پاسخ ها به روز نگه دارند و در عین حال نیاز به بروزرسانی های دستی را کاهش دهند.

در مورد استخراج پرسش و پاسخ ، که در مهارت جستجوی دستیار واتسون در مرحله بتا است ،هوش مصنوعی IBM می گوید که از یک روش جدید پردازش زبان طبیعی برای استخراج جفت های پرسش و پاسخ از اسناد FAQ استفاده می کند. IBM می گوید ، ایده این است که به مشاغل کمک کند دستیاران مجازی را با آخرین پاسخ ها، به روز نگه دارند و در عین حال نیاز به بروزرسانی های دستی را کاهش دهند.

IBM همچنین خدمات مربوط به هوش مصنوعی را در مقیاس ، یک چارچوب ، روش و مجموعه فناوری هایی که برای کمک به مشتریان در افزایش سرعت استقرار هوش مصنوعی و به حداقل رساندن خطر استفاده می کند ، معرفی کرد. سرانجام ، این شرکت قابلیت های جدید Cloud Pak را برای داده ها ، از جمله مدیریت ساده ، تجربه کاربری بهبود یافته ، حاکمیت و امنیت بیشتر ، و در دسترس بودن OpenPages با Watson ، محصول حاکمیت IBM و محصول انطباق مورد توجه قرار داد.

 با ویرا سگال کارو همراه باشید

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.