هوش مصنوعی و 5 آزمایش سرگرم کننده آنلاین

هوش مصنوعی و 5 آزمایش سرگرم کننده آنلاین

هوش مصنوعی در همه جا وجود دارد و تأثیر آن رو به افزایش است. توضیح عملکرد هوش مصنوعی بسیار دشوار است، به همین دلیل ما این پنج آزمایش سرگرم کننده آنلاین را به شما ارائه می دهیم. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک مرورگر وب است و چند دقیقه برای دیدن برخی از موارد ترفندهای  AI .

1.سمنتریس

چه کار میکند؟ کلمات را از تعاریف شما تشخیص می دهد

چه کسی آن را ساخته است؟ گوگل

چگونه کار می کند؟ مراقب بارگذاری این یکی باشید ، مگر اینکه امروز کمی وقت خود را صرف کنید ، زیرا این برنامه می تواند بسیار اعتیاد آور باشد: ایده این است که با تایپ کردن تعاریفی که هوش مصنوعی گوگل می تواند آن را تشخیص دهد ، بلوک ها را از یک دیوار جدا کنید.

مهندسان گوگل با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین ، سمانتریس را در میلیارد ها خط گفتگوی نمونه آموزش داده اندبا ایجاد ارتباط بین کلمات ، به موتور آموزش کافی می دهد تا بتواند کلمه ای را در دیواری که می خواهید تعریف کنید مشخص کند – گرچه می تواند با حدسهای غیرمنتظره ای رو به رو شوید.

گوگل توصیه می کند “با اصطلاحات عامیانه ، اصطلاحات فنی ، ارجاعات مربوط به فرهنگ پاپ ، مترادف ها ، متضادها و حتی جملات کامل” بازی کنید “تا سمانانتریس را امتحان کنید تا آنچه را که می گویید تشخیص دهد.

2.این شخص وجود ندارد

چه کار میکند؟ با استفاده از هوش مصنوعی ، چهره های مصنوعی افرادی که در واقع وجود ندارند ، ایجاد می کند.

چه کسی آن را ساخته است؟ فیلیپ وانگ ، مهندس Uber ، در بالای یک شبکه مخالف مولد (GAN) که توسط تیم هوش مصنوعی انویدیا ساخته شده است .

چگونه کار می کند؟ این چهره ها براساس پایگاه داده ای از عکس های آموزشی طراحی شده اندآنچه GAN انجام می دهد این است که دو شبکه عصبی را در برابر یکدیگر قرار می دهد ، اولی که چهره ای جعلی ایجاد می کند و دوم برای قضاوت در مورد اینکه آیا چهره به اندازه کافی واقع بینانه است (بر اساس تمام چهره های واقعی دیده می شود)

این حلقه بازخورد تا زمانی که چهره ای تولید شود که می تواند برای یک شخص واقعی منتقل شود ، تکرار و تکرار می شودجدیدترین موفقیت – و آنچه به واقعی شدن این چهره ها کمک می کند – روشی است که می توان از جنبه های مختلف صورت به صورت جداگانه اداره و بهم ریخت و سپس با هم مخلوط شوند و در یک عکس کلی قرار بگیرند.

این بدان معناست که می توان چهره های کاملاً جدیدی از بیت های موجود  را یکپارچه تر از گذشته ایجاد کردانویدیا از موتورهای مشابه هوش مصنوعی برای تولید تصاویر جعلی از گربه ها ، اتاق خواب ها و موتور سیکلت ها استفاده می کند.

3) AutoDraw

چه کار میکند؟ نوارهای آماتور خود را به نقاشی های خط جلا تبدیل می کند.

چه کسی آن را ساخته است؟ گوگل و تیمی با استعداد از هنرمندان.

چگونه کار می کند؟ AutoDraw مانند گرفتن هوش مصنوعی در Pipes است – به نقاشی های نسبتاً عجیب و غریب شما روی صفحه نمایش می پردازد و سپس سعی می کند آنچه را که می خواهید طراحی کنید بشناسد ، و تلاش های خود را با کاری بسیار حرفه ای تر جایگزین کنید.

در قلب AutoDraw یادگیری ماشین چشمگیر وجود دارد: طراحی شما با یک پایگاه داده گسترده تصاویر مقایسه می شود تا یک شکل مناسب را پیدا کنید ، و این هوش مصنوعی (AI) است که تفسیر را از اطلاعات بسیار کمی به سرعت ممکن می کندتوجه داشته باشید با افزودن جزئیات بیشتر و بیشتر ، پیشنهادات در امتداد بالا دقیق تر و دقیق تر می شوند.

4.نویسنده سایبورگ

چه کار میکند؟ جمله هایی را با استفاده از هوش مصنوعی از دیدگاه اولیه شما می سازد.

چه کسی آن را ساخته است؟ کوین کووک ، گیلرمو وبستر ، آنیش آتالیه و لوگان انجستروم .

چگونه کار می کند؟ به قول Cyborg Writer ، نویسندگان به هیچ وجه از افزایش سریع هوش مصنوعی در امان نیستند ، از یک شبکه عصبی مصنوعی استفاده می کند تا جملات شما را به سبک ویلیام شکسپیر ، دیوان عالی ایالات متحده ، دیوید فاستر والاس ، ویکی پدیا یا تعداد زیادی گزینه های دیگر مورد استفاده قرار دهد.  

از منوی کشویی در بالا استفاده کنید تا سبک خود را انتخاب کنید ، و از نوار لغزنده Weirdness  استفاده کنید تا میزان آزاد بودن زبانی را دیوانه وار کندسپس ، شروع به تایپ کردن یک جمله کنید و به Tab ضربه بزنید تا هوش مصنوعی تمام جمله را برای شما تمام کنداگر در آخر نوشتن یک رمان پرفروش یا نمایشنامه هستید ، به یاد داشته باشید که به موتور یادگیری ماشین TensorFire اعتماد کنید.

.

5.با کتاب صحبت کنید

چه کار میکند؟ پاسخی با زبان طبیعی برای یک سوال به شما می دهد.

چه کسی آن را ساخته است؟ گوگل

چگونه کار می کند؟ بعضی اوقات موتور جستجوی گوگل نمی تواند به سؤالات شما پاسخ دهد … عشق چیست؟ آیا دارم خواب می بینم؟ چگونه می توانم سرانجام فکر را متوقف کنم و بخوابم؟ اینجاست که Talk to Books وارد می شود. به طور خلاصه ، این نرم افزار طراحی شده است که در واقع با شما مکالمه داشته باشد ، و پاسخ طبیعی به یک سؤال خواهد داد.

برای این کار ، در بیش از 100000 متن کتاب به نرم افزار آموزش داده شده استیادگیری ماشین برای سرعت یافتن پاسخهای مختلف ممکن است مورد استفاده قرار گیرد تا یک احتمال واقعی و مناسب را پیدا کند. بازی کردن با آن بسیار سرگرم کننده است و می توانید با برخی از پاسخ های بسیار هوشمندانه روبرو شوید.

برخی از نمونه های از آنچه ممکن است احساس کنید را امتحان کنید .برای مثال می توانید از باهوش ترین شخصیت های هری پاتر سوال کنید یا از نحوه نوشتن شعر سؤال کنید. Talk to Books سپس جملات و عباراتی را انتخاب می کند که نزدیکترین پاسخ با مدل آن مطابقت دارند.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.