امکان دیدن افراد نابینا با هوش مصنوعی امکان پذیر ش

امکان دیدن افراد نابینا با هوش مصنوعی امکان پذیر ش

چگونه هوش مصنوعی (Artificial Intelligence or AI) می تواند زندگی افراد معلول را تغییر دهد


امکان دیدن افراد نابینا با هوش مصنوعی : الی سووتوود، رئیس موسسه ملی نابینایان سلطنتی (RNIB) می گوید:

“من زمان کمتری را برای جستجو در اینترنت می گذرانم؛ من، هکتور مینتو، شارون اسپنسر و الی سووتوود در صفحه TechSharePro” Echo Dot باعث می شود.

من احساس کنم که من هم وجود دارم. ” مایکروسافت در حال دیدن برنامه Artificial Intelligence (جهان را برای افرادی که دچار افت بینایی هستند را روایت می کند) می تواند.

چندین وظیفه را در حالی که آنلاین و کارآمد باشد. بدان معناست که من می توانم. مردم و سناریو ها را تشخیص بدهم. و ذهنم را درباره آنچه در حال وقوع است تشخیص دهم. “

Southwood و Minto از مایکروسافت و شارون اسپنسر از IAAP،  نظرات خود را در کنفرانس TechShare نرم افزار AbilityNet / RNIB در ماه نوامبر، که بر روی Artificial Intelligence ، ناتوانی و طراحی همه جانبه متمرکز شده است.

اخبار مربوط به هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) اغلب می تواند نسخه ای از آینده را در اختیار شما قرار دهد.  اتومبیل ها در بزرگراه خود رانندگی می کنند. روبات هایی که افکار ما را کنترل می کنند.

و مشاغل را جذب می کنند. اما این کنفرانس لندن فروخته شد. به بررسی بسیاری از راه هایی که پیشرفت در Artificial Intelligence می تواند زندگی افراد معلول را تغییر دهد.

قدرت Artificial Intelligence


Artificial Intelligence به سرعت در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی ما است. این تکنولوژی در پشت سیری، الکسا، کورتانا و سایر خدمات مشابه است. این سرویس گفتار به متن را تقویت می کند.و این سرویس ها را در طراحی سایت فروشگاهی هم میتوان مشاهده کرد.

و برای درک صداهای مختلف بهتر می شود. مسئول پاسخ های پیشنهاد شده. در GMail، خودکار نوشتن در فیس بوک و جستجوی کتابخانه عکس برای یک مکان خاص یا شخصی است.

جرمی وایت، وکیل واتسون به خبرنگاران گفت که این نظرسنجی از 1200 مدیر اجرایی انگلیس در سال آینده 28 درصد برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در Artificial Intelligence را در بر داشت.

واتسون می تواند 10 میلیون رکورد یک ثانیه را جستجو کند – مثلا می تواند کلمات خاصی را در کل کاتالوگ برگشت TED در ثانیه یا کمتر پیدا کند.

Artificial Intelligence و دسترسی بزرگترین شرکتهای فناوری استفاده از Artificial Intelligence در محصولات خود، ویژگی های جدید تکنولوژی را برای همه به کار می گیرند.

از جمله افراد دارای معلولیت و با سرمایه گذاری در طرح های فراگیر این محصولات در حال حاضر به مخاطبان بزرگتر می رسند. طرح های قابل دسترس بیشتر از هر مشتری می باشد.

هکر مینتو، رئیس فناوری دسترسی و پشتیبانی در مایکروسافت، که بر روی یک نگاه آینده نگاه می کند. گفت: “امیدواریم که Artificial Intelligence بدان معناست که به جای انتظار افراد برای ارائه چیزی در یک فرمت قابل دسترس، این بدان معنی است.

که همه چیز در آینده در دسترس خواهد بود.” پانل در این رویداد او در مورد برنامه جدید مایکروسافت دیدن برنامه Artificial Intelligence صحبت کرد. Kiran Kaja در Google Talk در TechShare Prohich گفت که افراد نابینایی می توانند.

امکان دیدن افراد نابینا با هوش مصنوعی چگونه اتفاق میوفتد!!!!

چهره، صحنه، پول، متن و موارد دیگر را تشخیص دهند. و همچنین در مورد تعدادی از ویژگی های دیگر مایکروسافت که از AI برای کاهش یا حذف تکنولوژی استفاده می کنند. موانعی که افراد معلول دارند.

به عنوان مثال Windows Hello با استفاده از ورودی بیومتریک، یعنی اثر انگشت، چهره یا عنبیه، که می تواند برای افراد دارای معلولیت فیزیکی یا افرادی که دارای نارساخوانی هستند. و ممکن است تلاش کنند.

تا کلمات عبور را یاد بگیرند. استفاده می شود. Subtitles در Powerpoint به این معنی است. که مردم می توانند. متن رونویسی را که در کنار اسلاید اتفاق می افتد. را ذخیره کنند و متن را حفظ کنند.

مینتو افزود که فرصت بزرگی برای Artificial Intelligence – با پیشرفت قابلیت ترجمه و برنامه های رایگان این است.

که می تواند کمک کند. فناوری کمک می تواند به جهانیان برسد. و به بخش هایی از جهان که افراد معلول بیشتری دارند. و خدمات و حمایت کمتری داشته باشند کمک کند.

ورود و خروج بیومتریک و معلولیت و امکان دیدن افراد نابینا با هوش مصنوعی
نمایندگان همچنین از Kiran Kaja، مدیر برنامه فنی برای دسترسی به جستجو در گوگل شنیدند.

او گفت: “هر کس برنده است وقتی که ما Artificial Intelligence را مهار می کنیم.

تشخیص صدا برای افراد معلول ایجاد شده است. اما در حال حاضر این مورد داغ است. و برای همه مفید است. همان تکنولوژی گفتار به متن است که کاملا بر پایه شبکه های تجدید شده است.

vira segal karo Artificial Intelligence Company

این از Artificial Intelligence استفاده می کند و متن پیشگو نیز Artificial Intelligence است. گوگل می خواهد از فناوری هوشمند برای بهبود تجربه مشتری استفاده کند.

کایا درباره ارتباط Google Home با دستگاههای هوشمند و توانایی تکنولوژی خانه هوشمند برای حمایت از افراد غیرفعال صحبت کرد.

به طور خاص، افراد دارای معلولیت فیزیکی یا امکان دیدن افراد نابینا با هوش مصنوعی به راحتی میتوانند.

کارهایی مانند روشن کردن و روشن کردن چراغها، تغییر دادن ترموستات و روشن کردن لوازم خانگی با استفاده از چنین فن آوری انجام دهند.

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.