نرم افزار هوش مصنوعی هتلداری

نرم افزار هوش مصنوعی هتلداری


نرم افزار هوش مصنوعی هتلداری

نرم افزار هوش مصنوعی هتلداری : در قرن بیست و یکم، صنایع که با هم ادغام انقلاب های تکنولوژیکی جدید باقی ماندند، به احتمال زیاد به روند توسعه خود رسیده اند. کسب و کارها در سراسر جهان متوجه شده اند که چقدر مهم است.

که شامل تکنولوژی دیجیتال معاصر برای راندن رشد و درآمد ثابت باشند. دهه گذشته، نوآوری های باور نکردنی و پیشرفت های چشمگیر در راه حل های دیجیتالی را دیده است. یکی از فن آوری های قانع کننده، هوش مصنوعی (AI or Artificial Intelligence ) نامیده می شود.

مفهوم AI (Artificial Intelligence) هوش مصنوعی به عنوان یک کمک فن آوری اغلب به جای جایگزینی برای قدرت انسانی، بسیار بزرگتر، گسترده و فراگیر است. با این حال، برای صنعت مهمان نوازی، بیشتر اعتماد ایجاد شده است.

وعده تبدیل فرآیندها، خدمات و امکانات خود را از طریق رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی نشان داده است. امروزه صنعت هتل، که در آن پیشرفت های تعریف راحتی بیشترین سرعت را به خود اختصاص می دهد.

کل سیستم خود را با اتخاذ بسیاری از روش های نوآورانه ای که برای ارائه خدمات رضایت بخش مشتری به کار می رود، پیچیده کرده است(هوش مصنوعی هتلداری).

بیایید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی استفاده از فناوری اطلاعات مصنوعی برای ارائه تجربه کاربر عالی بدانیم.

ایده احداث هتل های هوشمند(هوش مصنوعی هتلداری).

داشتن یک هتل هوشمند که از انتظارات مشتری فراتر رفته، استراتژی بسیاری از رهبران مهمان نوازی مدرن و شرکای خدمات است. آنچه که به این مفهوم حیاتی می دهد، این است که تمام آن را با مراقبت، پشتیبانی و سرویس AI تقویت کند. عناصر خاصی وجود دارد که هتل ها را هوشمند می سازد. برخی از آنها عبارتند از:

ربات های نگهبان
کمک های دیجیتال
خدمات فعال صوتی
تقویت کننده های تجربه سفر
پردازش داده های خودکار و یا یادگیری ماشین Machine Learning
ربات های هوش مصنوعی AI نه تنها باعث کاهش درگیر شدن انسان با دستیار های فعال صدا می شود بلکه باعث می شود. که سرویس مهمان هتل نیز به رضایت مشتری تحویل داده شود. از گزینه های شخصی مشتری تا کوچکترین نیازها، رباتهای نگهبان هتل میتوانند خدمات کوتاه و کمک دقیق ارائه دهند.

نرم افزار هوش مصنوعی هتلداری وارد صنعت هتل می شود
سیری اپل کمک های صوتی فعال را به کاربران تلفن همراه خود آغاز کرد. تا به حال تقریبا یک نرمافزار تبدیل شده است. آمازون اکو و الکسا نیز با استفاده از قدرت یادگیری ماشین های نرم افزاری AI در مسابقه ایجاد یک تجربه مشتریان غنی تر و لذت بخش تر شرکت داشته اند.

از زمانی که سیستم مصنوعی هوشمند در صنعت هتل افتاده است. بخش مهمانداری با استفاده از پلت فرم تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که به کارکنان هتل یک چارچوب بهتر از مشتریان را ایجاد می کند. توانایی AI را در مورد مشتریان یاد می گیرد. با استفاده از پتانسیل کامل نرم افزار هوش مصنوعی AI، آنها می توانند یک محدوده اطلاعاتی در مورد:

خرید مشتریان
انتخاب های سفر
الگوهای سفر و برنامه سفر
ترجیحات مکان
پرسشنامه امتیاز هتل
روش های پرداخت
دانش جمع آوری شده در نتیجه می تواند بیشتر به ارائه تجربه بصری برای مهمانان هتل در هنگام سفر، پرس و جو، اقامت و لذت بردن از امکانات لوکس هتل.

نگهبان AI برای سرویس خیریه مشتری
خدمات به مشتری با هوش مصنوعی AI Infographic
بیشتر و بیشتر، صنایع هتل ها متوجه شده اند که خدمات عمیق خدمات به مشتریان با درک مناسب مشتری، بهترین کلید برای افزایش ارزش نام تجاری است. به همین دلیل است. که ما شاهد افزایش در هتل های بالغ خدماتی هستیم. که در آن مشتریان نه تنها با جذابیت داخلی جذب شده اند. بلکه از خدمات واقعی نگهبان رباتیک AI رضایت دارند.

در چند سال گذشته، ما توانستیم با دست اندرکاران صدا در راه رفتن و همچنین در خانه احساس راحتی کنیم. فاصله بین دستگاه و انسان را برطرف کنیم. صنعت مهمان نوازی، بنابراین، این فن آوری را در قالب کنسول های هتل کوتوله مشاهده می کند.

یک نمونه از هتل هیلتون جهانی را که کنسواری جدید خود را بر پایه حرفه های هوش مصنوعی و برترین آنها طراحی کرده است. تجربه مهمان هتل را تغییر می دهد. Connie به عنوان اولین روبات فعال با AI با دو فوت ارتفاع تلقی می شود. کنی می تواند به راحتی از یک کنسول انسانی بگذرد و می تواند به میزبان هتل که در پشت آن ایستاده است، کمک کند.

Connie دارای ویژگی های زیر برای ارائه خدمات خیریه مشتری است:

براساس آیات واتسون آی بی ام برای محاسبه هوش، بر این پایبند است.
با استفاده از WayBlazer پایگاه داده سفر
پیشنهادات در زمان واقعی را برای سایت ها و جاذبه های قابل توجه بازدید می کند.
پرس و جوهای مشتری را در نقطه پاسخ می دهد.
از تعاملات مکرر مشتری می آموزد تا پاسخ های خود را اصلاح کند.
مراقبت و پشتیبانی عالی به عنوان یک نگهبان رباتیک
مراقبت کامل با برنامه های تلفن همراه
مردم کنترل و انعطاف پذیری مطلق را دوست دارند. و احساس امنیت در سطح هتل را در محل هتل افزایش می دهند. به عنوان بخشی از امتیازات ویژه، تعدادی از هتل ها به مشتریان با کنترل هوشمندانه در هنگام ورود می پردازند.

یک برنامه تلفن همراه اختصاصی به مشتریان اجازه می دهد. که اقامت داشته باشند، به آنها لوکس را برای باز کردن قفل اتاق خود، تنظیم درجه حرارت اتاق، و کار کردن پرده ها، دستور العمل های نوشیدنی و بسیاری چیزهای دیگر با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود.
در اینجا، chatbots مبتنی بر هوش مصنوعی AI مداخله به عنوان یک کلید حیاتی برای خدمات به مشتریان است. مهمانان هتل می توانند از دستگاه مخصوص تلفن همراه هتل استفاده کنند تا ارتباطات با chatbots برای انجام تمام وظایف مربوطه از جمله:

سفارش وعده های غذایی یا نوشیدنی
پیشنهاد غذاهای خاص
کنترل درجه حرارت اتاق و روشنایی
برنامه نویسی شام / ناهار
مدیریت رزرو شب
رزرو تاکسی و برنامه ریزی برنامه
پیشنهاد گشت و گذار جالب و دیدنی
پاسخ دادن به پرسشهای حیاتی
از طریق ارتباطات مجازی از طریق برنامه تلفن همراه، chatbots می تواند از کارکنان هتل عبور کند و نماینده خدمات باشد، درست مثل یک انسان در انتهای دیگر.

همراهان نرم افزار هوش مصنوعی هتلداری
مسافران به تازگی تکامل یافته اند و تمایل دارند یک مخلوط عالی از شخصیت های با کیفیت بالا و استانداردهای خدمات استثنایی بر روی بروید.

از سوی دیگر، با توجه به حجم سنگین اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان و کارکنان هتل، عملیات هتل به دلیل پیچیدگی های پیچیده ای که به چالش های حیاتی مربوط به تجربه مشتری بی عیب و نقص می انجامد، پیچیده می شود. این جایی است که تلفن های همراه هوشمند می توانند کمک کنند.

به محض اینکه یک مهمان وارد اتاق خود می شود، می توانند تلفن های فعال هوش مصنوعی AI را که از ویژگی های شگفت انگیز مانند:

قابلیت های GPS
تولید و سرگرمی
AI ساخته شده در هتل هتل
دسترسی به داده های نامحدود و تماس های بین المللی
راهنمای سفر دستی به جاذبه های شهر
پیشنهادات تبلیغاتی
بازگشت خدمات رزرو سفر
دسترسی سریع به دستیار خدمات هتل
به تازگی، Signature Lux Hotels در Gauteng ادعا کرده است که اولین کسی است که تجربه مهمان باور نکردنی را از طریق چنین مسافران دیجیتال که برنامه های صوتی هوشمند فعال را ارائه می دهند، فراهم می کند.

دانستن مشتری شما
برای خدمت به مشتریان بهتر و ایجاد تجربه مهمان برتر، برای اولین بار، بیشترین دانش را در مورد مشتریان جمع آوری می کنیم. شخصا بیشتر درباره مشتری خود می دانید، بیشتر شما قادر به فراتر از انتظارات خود هستید.

دانستن اینکه داشتن یک پنجره به زندگی مشتری اهمیت زیادی دارد، هتل در طول سالهای گذشته تلاش کرده است که بهترین مکان خود را برای مهمانان و مهمانان داشته باشد.

قبل از ورود به ساختمان های هتل، مشتریان خدمات خود را درست زمانی که اتاق را از طریق کانال های آنلاین مختلف می گذارند و نرخ ها، امکانات اتاق و راحتی، دسترسی و غیره را در اختیار شما قرار می دهند. شروع می کنند.

امروز از برنامه ریزی سفر آنلاین به مقصد و بازگشت به خانه، با استفاده از سیستم پیشرفته یادگیری ماشین، همه چیز با دقت فراوان می شود. هوش مصنوعی AI کار واقعی یک Chaperon اختصاصی با کمک:

کمک آنلاین سریع
گزینه ها و توصیه های شخصی
ذخیره ترجیحات کاربر و بازدیدهای صفحه
رزروهای مسافرتی و مسیرهای امن
ترجیحات غذا / نوشیدنی پیشرفته
رزرو اتاق و رزرو از طریق نرم افزار هوش مصنوعی هتلداری
با تشکر از عنصر اطلاعات بزرگ Powering هوش مصنوعی مورد نیاز برای مراقبت از همه چیز مشتریان نیاز دارند. طبقه بندی اطلاعات و سیستم مدیریت آن کمک می کند. تا یادگیری مقدار زیادی از رفتار مشتری.هوش مصنوعی AI پس از آن می تواند از ثروت داده ها برای پاسخگویی به نیازهای فردی مشتریان و ارائه خدمات مهمان سفارشی استفاده کند.

الکسا آمازون برای تجربه تعاملی
در حال حاضر الکسا از سرویس نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی AI آمازون در فروشگاه آنلاین قابل مشاهده است. این یک سرویس مبتنی بر ابر است که با استفاده از آن، توسعه دهندگان نرم افزار می توانند. تجارب صوتی منحصر به فرد را برای مشتریانی که میخواهند. راه آسان و بصری برای تعامل با فناوری روزمره را سفارشی کنند، ایجاد کنند. الکسا پتانسیل زیادی برای تغییر آینده صنعت مهمان نوازی با خدمات صوتی قدرتمند خود دارد.

با استفاده از الکسا نقش مرکزی در اتصال هتل ها با مهمانان، کاربران می توانند درخواست های خود را برای کارکنان هتل آسان تر کنند و تنها به عنوان یک فرمان اصلی به آنها پاسخ دهند. از طریق آمازون اکو، مهمانان حداقل تلاش انسان را برای درخواست خود به کارکنان مربوطه ارائه می دهند. مثال زیر برای سفارش غذا نشان دهنده استفاده از الکسا است:
https://cdn.marutitech.com/wp-content/uploads/2018/01/info-2-min-1030×962.jpg
برنامه هوشمندانه الکسا مکالمه ای کامل را در اختیار شما قرار می دهد و پیام های مهمان را به کارکنان هتل مربوطه برای انجام سفارش می دهد. مهمانان صرفه جویی در زمان و تلاش با قرار دادن سفارش خود را بدون صرف وقت تایپ جزئیات درخواست با استفاده از حرکات لمسی در تلفن همراه خود. الکسا برای جمعآوری اطلاعات، ضبط و پیشنهادی پیشنهادی است. کارکنان هتل سفارش نخست را در اولین تلاش بدون حتی تصفیه آن دریافت می کنند، که خدمات صاف و سریع تر مشتری را تضمین می کند.

این بهترین مثال است که چگونه هوش مصنوعی Alexa کمک می کند تا همه چیز را به راحتی و در دسترس با فرمان صوتی، ایجاد یک تجربه مهمان بی نظیر، مایع و بسیار شخصی و در نتیجه اتصال هتل ها را با مهمانان با احتمال کمی از هر گونه موانع.

نرم افزار هوش مصنوعی هتلداری

با وجود اینکه هوش مصنوعی AI به عنوان روند تکنولوژی در حال ظهور در نظر گرفته می شود، صنعت مهمان نوازی در حال حاضر از مزایای باور نکردنی و تاثیر گسترده ای بر روند کسب و کار خود برخوردار است. از ایستگاه میز جلو که سرویس هوابرد رباتیک AI در اتاق های هتل ایستاده است که دستیارهای فعال فعال آن باعث سرعت بخشیدن به تجربه مشتری می شوند.

هوش مصنوعی با موفقیت به رانندگی هتل ها کمک می کند. این فن آوری خدمات شخصی را برای کنسرسیوم فراهم می کند. و توصیه های زمان واقعی و مدیریت آسان درخواست خدمات را ارائه می دهد. از این رو، می توان نتیجه گرفت که AI در طراحی سیستم های هتل به مراتب فراتر از تصورات کار می کند، موفقیتی که همه ما مشتاقانه منتظر آن هستیم.ما برای شما عزیزان در حال طراحی سایت آموزشی استفاده از نرم افزار هتلداری هستیم.

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.