نرم افزار هوش مصنوعی پاساژ

نرم افزار هوش مصنوعی پاساژ

نرم افزار هوش مصنوعی پاساژ – پاساژ هوشمند ( هوش مصنوعی )

نرم افزار هوش مصنوعی پاساژ و مدیریت هوشمند پاساژ همچون نرم افزار خانه هوشمند ویرا سگال کارو قادر میباشد. تا امکانات فراوانی را با تکنولوژی جدید دنیا یعنی هوش مصنوعی برای مراکز خرید و پاساژ ها به ارمغان بیاورد. هوش مصنوعی در نرم افزار هوش مصنوعی پاساژ باعث برقراری ارتباط مستقیم و راحت هرچه بیشتر مشتریان با امکانات و مغازه های مراکز خرید میشود. و باعث سود آوری هر چه بیشتر. مرکز خرید و مدیریت آسان و بدونه اشتباه برای مجتمع خواهد شد.


شرکت ویرا سگال با طراحی پلتفرم هوش مصنوعی پاساژ مناسب توانسته. تا یک ابزاری بسیار کار آمد را تولید کند. که با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و اینترنت اشیا محیط پاساژ را به صورت 100 % با کاربر تطبیق دهد. و هر آنچه که کاربر در پاساژ را میخواهد. به آن سرویس دهد.


با استفاده از متد های پیشرفته درون نرم افزار دیگر مهم نیست. که چه مقدار پاساژ یا مجتمع تجاری شما بزرگ باشد ، و یا چه تعداد مغازه و یا مراکز سرویس دهنده. در مرکز خرید خود دارید بازدید با ما شما صاحب یک نرم افزار هوش مصنوعی پاساژ کاملا هوشمند خواهید شد. که به سادگی هر چه بیشتر تمام پاساژ خود را مدیریت میکند . بازدید های هدفمند که باعث خرید میشوند. را به سمت مرکز تجاری خود راهنمایی میکنید. 

تمامی امکانات مجتمع تجاری خود را در اختیار کاربر قرار داده. و سیستم اطلاعات مورد نیاز کاربر به وی منتقل میکند.
با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی پاساژ امکان موقعیت یابی دقیق درون پاساژ نیز برای کاربران فراهم شده. یعنی کاربر قبل از ورود به پاساژ مسیرش مشخص می باشد و می داند. در مرکز خرید شما به کدام طبقه یا واحد و یا حتی رستوران یا دستگاه خود پرداز نیاز دارد ، کاربر را تا رسیدن به مقصد راهنمای کرده. و نسبت به شخصیت کاربر پیشنهاد های درون مسیر را به کاربر انتقال می دهد.


8 نظر

  • با سلام و عرض خسته نباشيد
    خيلي ممنونم از تيم شما كه همچين علم جالبي را وارد بازار ايران كرده
    اميدوارم به آنچه شايستگي آن را داريد خيلي زود برسيد

  • اینکه به فکر رشد و پیشرفت ایران هستین حس خوبی به آدم دست میده ، در مقابل دیگر شرکت های هوش مصنوعی که عملا هیچ دستاوردی ندارن ، کار و پروژه های شما واقعا خاصه

    • سلام خیلی ممنون ، مقایسه کاری اشتباه هستش و شرکت های دیگه هم در حال تلاش هستن ♥

  • اگر اين پروژه اجرا بشه واقا خيلي از مشكلات خريد در ايران حل ميشه

  • واقعا برای خود من اینکه هییه پاساژ رو برم و بیام سخته همچین یده ای می تونه خیلی کمک کنه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.