نرم افزار هوش مصنوعی خانه ویرا

نرم افزار هوش مصنوعی خانه ویرا


نرم افزار هوش مصنوعی خانه :

**نکته : برای آشنایی با انواع هوشمند سازی خانه و تاریخچه کلی خانه های مبتنی بر هوش مصنوعی آن حتما مقاله زیر را مطالعه کنید**

 مقاله : انواع دسته بندی و تاریخچه هوشمند سازی خانه

داشتن یک نرم افزار هوش مصنوعی خانه را همه دوست دارند. به همین دلیل است. که شرکت و کمپانی های بزرگ هوشمند سازی با ساختن. سخت افزار ها و نرم افزار های هوشمند سازی سعی در برطرف کردن. نیاز های مشتریان خود بر آمدند. شرکت ویرا سگال کارو با تحقیق چند ساله خود بر روی این مسئله توانسته. تا یک سیستم کاملا جامع و مدیریتی را به وجود آورد. تا علاوه بر تمام ویژگی های سیستم های به روز دنیا در این عرصه از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره میبرد و حتی سامسونگ اینترنت اشیاء را به محصولاتش اضافه کرده است. و .علاوه بر مدیریت و راحتی اعضاء خانواده امکان برقراری ارتباط  و تجزیه تحلیل لوازم معمولی و غیر هوشمند خانه را برای آنان به ارمغان می آورد.

شما با داشتن پلتفرم هوش مصنوعی خانه نه تنها از کار های کسالت آور راحت می شوید. بلکه می توانید. به کار های مهم تری بپردازید  اطمینان داشته باشید. که همیشه خانه شما در حال رصد شدن است. برای آشنایی بیشتر به مزایایی که سیستم شرکت ویرا سگال دارد اشاره می کنیم.

امکانات نرم افزار هوش مصنوعی خانه :

هوش مصنوعی یخچال و فریزر ( بدون خرید یخچال و فریزر هوشمند و بروز )

کنترل کامل لوازم صوتی و تصویری توسط موبایل

کنترل شیشه های هوشمند ( اتوماتیک – دستی )

باز و بسته کردن درب خانه – پارکینگ

سیستم اعلام خطر ، کمک

آبیاری گیاهان

تنظیم دمای آب

و صد ها ویژگی دیگر


تیرز معرفی محصول

20 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.