هوش مصنوعی و کمک به تحصیل علاقه مندان به علم

هوش مصنوعی و کمک به تحصیل علاقه مندان به علم

هوش مصنوعی و کمک به تحصیل (Artificial Intelligence or AI) (Education)

هوش مصنوعی و کمک به تحصیل : در حالی که بحث در مورد میزان نمایش صفحه نمایش مناسب برای کودکان در میان مربیان، روانشناسان و والدین شدت گرفته است. این یکی دیگر از تکنولوژی های نوظهور در قالب هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
(Machine Learning) است.

که شروع به تغییر ابزار و موسسات آموزشی و تغییر آنچه که آینده ممکن است. به نظر می رسد. در آموزش و پرورش کارایی دارد بکند.

انتظار می رود. که هوش مصنوعی (AI) در آموزش و پرورش ایالات متحده از سال 2017 تا سال 2017 47.5 درصد رشد کند.

و بر اساس اطلاعات بازار هوش مصنوعی در بخش آموزش ایالات متحده. با وجودی که اکثر کارشناسان معتقدند حضور بحرانی معلمان غیر قابل تعویض است. تغییرات زیادی در کار معلمان و بهترین روش های آموزشی وجود دارد.

مشارکت معلم و هوش مصنوعی AI

AI هوش مصنوعی در حال حاضر به آموزش و پرورش در درجه اول در برخی از ابزارهایی که به توسعه مهارت ها و سیستم های تست کمک می کنند. اعمال می شود.

به عنوان راه حل های آموزشی هوش مصنوعی AI همچنان به بالغ شدن. امید این است که هوش مصنوعی بتواند شکافهای نیاز در یادگیری و تدریس را پرکند. و اجازه دهد مدارس و معلمان بیشتر از همیشه کار کنند.

هوش مصنوعی می تواند. کارایی شخصی سازی و وظایف ساده مدیریت را به وجود آورد. تا معلمان بتوانند. زمان و آزادی را برای درک و سازگاری فراهم کنند.

توانایی های انسانی که در آن ماشین ها به مبارزه می پردازند. با استفاده از بهترین ویژگی ماشین آلات و معلمان، چشم انداز هوش مصنوعی AI در آموزش و پرورش یکی از آنها است.

که آنها برای بهترین نتیجه برای دانش آموزان کار می کنند. از آنجایی که امروزه دانشجویان باید در یک آینده ای کار کنند.

که در آن هوش مصنوعی AI یک واقعیت است. مهم است که موسسات آموزشی ما دانش آموزان را در معرض استفاده از تکنولوژی قرار می دهند.

یادگیری متمایز و فردی

تنظیم یادگیری بر اساس نیازهای فردی یک دانش آموز برای سال های اولویت برای آموزگاران بوده است. اما هوش مصنوعی AI اجازه می دهد.

تا سطح تمایزی را که معلمان برای مدیریت 30 دانش آموز در هر کلاس غیر ممکن است، غیر ممکن کنند. شرکت های چندگانه مانند Content Technologies و Carnegie Learning درحال حاضر در حال توسعه طراحی هوشمند طراحی و سیستم عامل های دیجیتالی هستند.

که از هوش مصنوعی AI برای ارائه یادگیری، تست و بازخورد برای دانش آموزان از قبل از K به سطح کالج که چالش هایی را برای آنها آماده می کند. شناسایی شکاف ها در دانش و هدایت به موضوعات جدید در صورت لزوم. همانطور که هوش مصنوعی پیشرفته تر می شود، ممکن است.

یک دستگاه بتواند عبارتی را که روی یک چهره دانشجویی قرار می گیرد. را بخواند. و نشان دهد. که آنها در تلاش برای درک موضوع هستند. و درس دیگری را برای پاسخ دادن به آن تغییر می دهند. ایده سفارشی کردن برنامه درسی برای نیازهای هر دانش آموز امروزه قابل استفاده نیست. اما برای دستگاه های هوش مصنوعی AI قابل استفاده است.

دسترسی جهانی برای همه دانش آموزان

ابزار هوش مصنوعی می تواند کمک به کلاس های جهانی در دسترس همه، از جمله افرادی که زبان های مختلف صحبت می کنند. و یا ممکن است. دارای اختلالات بینایی یا شنوایی باشند.

ارائه دهنده مترجم یک پلاگین رایگان برای پاورپوینت است که در زمان واقعی برای آنچه که معلم می گوید، زیرنویس ها را ایجاد می کند. این همچنین امکاناتی برای دانش آموزانی فراهم می کند که ممکن است.

به دلیل بیماری نتوانند در مدرسه حضور یابند. یا کسانی که نیاز به یادگیری در سطوح مختلف یا در یک موضوع خاص دارند. که در مدرسه خود در دسترس نیستند. هوش مصنوعی AI می تواند به شکستن سیلوهای بین مدرسه و بین سطوح سنتی کمک کند.

خودکارشدن وظایف مدیریت

یک مربی، مقدار بسیار زیادی اززمان خودرا برای تکالیف و تست درجهبندی را صرف می کند. هوش مصنوعی AI می تواندکاری کند که این وظایف سریعتر کار کند.

و در عین حال توصیه هایی را برای بستن شکاف در یادگیری ارائه دهد. اگرچه ماشین ها می توانند امتحان چند گزینه ای را رتبه بندی کنند.

آنها بسیار نزدیک به توانایی پاسخ دادن به پاسخ های کتبی نیز هستند. همانطور که هوش مصنوعی AI گام هایی برای خودکار کردن وظایف مدیریتی می دهد.

زمان بیشتری را برای معلمین برای صرف کردن با هر دانش آموز باز می کند. پتانسیل زیادی برای هوش مصنوعی AI وجود دارد تا فرایندهای پذیرش و پذیرش کارآمدتری ایجاد شود.

ما برای اولین بار در ایران از سامانه حضور و غیاب میثر که در واقع بهینه سازی تصویر و هوش مصنوعی است برای مدارس رونمایی کردیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.